Swoooosch

Löpbandet är numera sålt och ägs inte längre av Magnolia. Denna försäljning ägde rum under ytterst märkliga förhållande kan jag även meddela. Jag fick ett samtal från en märkbart desperat kvinna som "inte hade tid att gå iväg och träna då hon var själv med barnen och hennes man hade lämnat henne". Okej okej, låter inte bra, kom hit och hämta löpbandet, du får pruta ner det 1000 kr också, bara kom hit. En kvinna i nöd. Vi fixar det. Löpbandet är ditt.

Okej. Så idag kom hon får att hämta löpbandet. Hela processen att få in det i bilen är en historia i sig, men den går vi inte in på. Nej, denna historia handlar om hennes skilsmässa som jag snabbt blev involverad i. Det visade sig att kvinnan tidigare varit gift och skaffa två ungar med robinsonvinnaren Matin och han hade efter att deras nyfödda son kommit till världen lämnat henne efter tre veckor för författardrottningen. Otrohet. Grannar som för hjälpa till med mat. Resor till Indien. Bloggar. Etc. etc. Tja-a.. Visst. Svinigt. Visst. Hemskt. Vilken tragedi för henne. Visst. Men hej... Inte fan går man in på detaljer i en smutsig skilsmässa med en random löpbands-försäljare!? Numera innehar jag information om den "vedervärdigt slarvige" (inte som tidningarna skriver, pedandiske) mannen. Just nu funderar jag mest över vad jag ska göra med all information jag blivit bombad med... Så jag lämnar vidare lite till er.

Ännu en tisdag. Idag bjuder det på umgäng med Maria, mat och halsbandstillverkning står på tapeten. Nån som vill köpa ett halsband? Jag har också överjävligt många virkade mössor som kan värma i hösten? Köp. För fan! Eller... ta bara ta.

T

Kommentarer
Postat av: Daniel

Kommer ihåg när stickande av mössor var på tapeten. Jag fick dock aldrig någon. vafan!

2008-09-24 @ 11:11:37
URL: http://clint.blogg.se/
Postat av: Tua

Aaah men nu kan du få tio stycken som plåster på såren jag har en hel kartong full proppad.

2008-09-24 @ 14:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0