Society

Jag sitter på kontoret och låten som rullar just nu är Society av Eddie Vedder. Ni kanske känner igen den från filmen Into the wild. Vilt skön låt. Jag sitter här och sätter perspektiv på tillvaron... Jag är sentimental i detta nu. Och framtidslysten. Jag har så mycket planer och drömmar... Jag har en vision. You will see.

Idag är det klart att vi har fått ny lokal i Gamla Stan. Hej då Orminge. Och, där slutade jag vara sentimental.


Välkommen fredag! Idag ska jag bojkotta alkoholen. I stora mängder i alla fall. Förra helgen var endast en dimma för mig, och veckan har bjudit till fest likaså. En vit dag. Bra Tua, bra. Jag måste leta upp en spektakulär mask inför lördagen också, då Frida har inflyttningsfest i (vad hon kallar det) kattrumpan.

Kom och hälsa på oss i Skrapan snart. Vi längtar efter er.

T

Kommentarer
Postat av: Boddan

Vit dag, stabilt uttryck. Jag är i k-holm, märkligt

2008-10-10 @ 19:27:13
URL: http://clint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0