bloggen är död

nej. men man skulle kunna tro det. kollaktivet är splittrat för tillfället. känner mig vilsen. är jag verkligen jag? eller är jag frida fahrman? ibland blir jag förvirrad.

jag har i alla fall varit och besökt katrineholm denna helg. fest i krämbol med nakna karlar i fredags och igår party hos michelle o utgång på stadshotellet, givetvis. finns inte så mycket mer att göra i katrineholm? ska bli skönt att komma hem till storstaden.

sara tror jag ligger hemma hos mor o far i bie (?) och tua har gjort stockholm, minst sagt. ska väl dra till med ett citat, är ju ett måste, fredag 3 oktober 23.34 - "Jag e skit full. Allt e gratis. Vince e här. Allt e så coolt. Pinsamt. O kul."
är hon inte underbar? haha.

nehepp, umgås lite med mor nu, tåg hem till kollektivet 18.23. middag coooos o film med tutan. hade gött.

E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0