"Magnolia det är Tua"

Alltså, jag låter som att jag håller på att skita på mig i telefonen ibland. Jag hör det själv. Det låter... sådär skönt.
Men det roligaste är hur jag inte kan sluta använda ordet "jajjemän". Jag hör mig själv, och jag låter klämkäck. Som fan.

- Betala med konto?
- JAJJEMÄN
- Kan du...?
- JAJJEMÄN

Uh....

Hur som haver, igår var jag och åt middag med min fina vän Maria i nya coola sneakers och kanske ännu mer coola brillor, på nya italienska restaurangen Vapiano på Sturegatan 12 (gamla crazy horse lokaler). Sjukt gott och trevligt ställe, vilket märktes på folkmassan på stället. Galet fullt. Det kan iallafall varmt rekommenderas. En pasta, en sallad och vitt vin på det för två. Notan bellade på 210 kr för två persone. GO GET THEM!

För övrigt börjar dygnet ställas åter efter Oscarsgalan i söndagsnatt. Jag kan stolt meddela mig själv som vinnare av våran egna Oscarsgala. Vi tippade givetvis vinnarna och resultatet blev följande:

14 rätt: Tua
13 rätt: Boddan
10 rätt: Matilda
5 rätt: Robban

Fram med drinkarna folket!

Back to work...

T

Kommentarer
Postat av: lottie

Kollektivet skatan e defenetivt på topp över mina besökta sidor.. jajamänn

2008-02-27 @ 13:46:24
Postat av: boddan

men fuck måste jag bli påminnd om min förlust även här, det kommer ta lååång tid innan jag smälter den. Positivt är dock att jag kommer få se tua riktigt kalasfull, YES!

2008-02-27 @ 16:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0