1.. 2... 3.. 4...

Nu har ja legat här i 4 dagar snart och håller på att bli tokig.
Längtar efter all god mat man kan äta om mna inte är magsjuk. Kan skymta en flaska senap på en hylla från sängen. Magen blir sugen på ärtsoppa, något som ja trodde var helt omöjligt. All mat som mna tycker sisådär om blir svingott i tankarna.. fiskpinnar.. köttbullar...

Tua har gått och bli en rejäl brud. det oroar mig lite. var är min karlakarl tua?? "ja packar pumpsen, stövlarna (-"Är de verkligen snygga, sara?") ja ska nog locka håret osv". men... sen kommmer hon in i mitt rum stressade upp till öronen och säger, "ja lockade bara lite här o där, ja skiter i hur de blir"
En lättnande suck drar sig genom min kropp. tua the man is back..


Nu gott folk, nu ska ja gå o spy.

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0